Dag van vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Stella en Jaé - WaarBenJij.nu Dag van vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Stella en Jaé - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek

Door: Stella

Blijf op de hoogte en volg Stella en Jaé

27 Januari 2014 | Nederland, Schiphol

Jaaaa het is maandagmorgen en ons avontuur gaat beginnen! Na een super gezonde groente en fruit shake van mama meta zouden we om kwart voor 9 richting schiphol gaan. Oorspronkelijk zouden we om 13.00 vliegen maar we hadden gister al gehoord dat de vlucht vertraging had en pas om 15.20 zou vertrekken. Maar aangezien er om 10.00 uur een uitzwaai comité gereed zou staan op het vliegveld besloten we om toch maar gewoon om 10.00 in te checken. Tot dat we om 08.30 vanochtend werden gebeld met de mededeling dat we nog ietsje meer vertraging zouden hebben: het geplande vertrek was ineens 22.20!! Balen!! Het hele uitzwaai comité is toen maar afgezegd want 12 uur doorbrengen op schiphol was wel erg overdreven en geestdodend. Dus zo kwam het dat ik om 09.30 al lekker aan de thee zat met Natas en Rens! Na een paar gezellige uurtjes moesten we toch echt afscheid nemen!! Daarna gingen we even lunchen en smiddags kwam Hilde ook gedag zeggen! Ondertussen hadden we gehoord dat de vlucht om 21.00 zou vertrekken dus om 16.45 vertrokken we richting schiphol. In het begin kon ik me nog redelijk groot houden maar op een gegeven moment stond ik heeeel hard te huilen. Marsha en Shardé waren naar schiphol gekomen om afscheid te nemen en we stonden lekker te snikken met zn 3tjes. Het afscheid van mama was toch wel het allermoeilijkst! Op dit moment zitten we bij een italiaans tentje waar jae een van de slechtste pasta's van zn leven heeft gegeten. We gaan zo nog even ons laatste kleingeld uitgeven en dan op weg naar de gate!

Als we in Indonesië zijn aangekomen zullen we weer een verhaaltje schrijven!! Liefs Stella en Jaé

P.s. We hebben net 5,2 miljoen roepiah omgeruild!! Ergens ter wereld zijn we dus miljonair ;)

• 27 Januari 2014 - 20:36

Mamameta:

Wauw,snelle actie. Leuk om meteen iets te lezen.
    Hoop dat de volgende maaltijd beter bevalt! Goede reis en tot gauw.
    Kus.

• 28 Januari 2014 - 12:07

Marie :

Gelukkig gaan jullie heen waar geen pasta wordt gegeten....tenminste..ik ben benieuwd naar jullie ervaringen in Indo. Blij met jullie smsje vanuit ABU- DABI. Kusjes....Jpppp en Stelllll!