Snorkelingzz G jwz - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Stella en Jaé - WaarBenJij.nu Snorkelingzz G jwz - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Stella en Jaé - WaarBenJij.nu

Snorkelingzz G jwz

Door: Jae-Phenzo

Blijf op de hoogte en volg Stella en Jaé

09 Februari 2014 | Indonesië, Lovina

Vandaag lekker vroeg op want we gingen Nemo zoeken.
Het was een lange reis naar ons eiland Manjangan. Eerst nog een busreis van 1.5 uur en dan ook nog is een 45 minuten op een houten schommelboot. Ik had me met twee reispilletjes voorbereid. :D
Aangekomen op het eiland mochten we gelijk onze flippers, zwembril en snorkel aandoen en onze gang gaan. Het was voor ons een super ervaring. Zeer mooie vissen, zeesterren, koralen en oesters gezien. Helaas hebben we er geen foto's van kunnen maken, want we hadden geen onderwatercamera. Onze tour werd vandaag vergezeld met toevallig twee Hollanders. Makkelijke en gezellig communiceren natuurlijk. Deze twee heren gingen duiken en 1 daarvan had wel een onderwatercamera. Hij heeft leuke foto's kunnen maken.

Na ongeveer 2 uur op het eiland gezeten te hebben, gingen we weer richting hostel. Aangekomen bij het hostel ging Stella zich nog een uur laten masseren voor €3.50,-. Ik ging uiteraard heerlijk me bed opzoeken. Uiteraard ook omdat ik zo slim was om me niet in te smeren gisteren en dat ik er vandaag nog last van had. Dus ik kon niet echt aangeraakt worden op me rug.

Het avondeten hebben we in een luxe tentje aan het strand gehouden. En net nadat we onze bestellingen hadden gedaan, kwam toevallig dezelfde jongen uit ons duik/snorkel groepje in het tentje. We hadden hem uitgenodigd bij ons te zitten en hebben gezellig 3 uur gezeten en genoten van ons eten.

Morgen gaan we richting Ubud met tijdens het reis nog een tour langs van alles en nog wat. Het wat en alles zal u lezen in het volgende reisverslag.

Tjalazzz

  • 09 Februari 2014 - 16:56

    Mamameta:

    Heb je reisverslag voorgelezen terwijl we met dikke truien aan en warme thee binnen zitten terwijl de storm om het huis raast.

  • 10 Februari 2014 - 11:04

    Marie:

    Het is me weer gelukt jullie reisverslag weer te lezen. Goh wat cool; snorkelen waar mooie zeedieren te zien waren. Inderdaad jammer, geen foto's daarvan. Vond wel leuk dat jullie met de taxichauffeur gingen afdingen ( kunnen jullie in Ned niet maken), de chauffeur aan de praat houden terwijl Jae naar een andere taxi zocht en coin flippen... Jullie zijn zo slim bezig hahaha...kusjes ..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stella en Jaé

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 15196

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 31 Augustus 2014

Zuidoost Azië

Landen bezocht: